Det bor en uggla på mitt långfinger

Allmänt | 2012-03-17 | 10:32:13 Kommentera här! » 0 st

Godmorgon, god förmiddag eller något sånt!
Hela min helg är räddad! Modo vann över Skellefteås allmänna idiot klubb och det står nu 2-2 i matcher. Vinst imorgon och på tisdag så blir det bye bye Skellefteå och ett steg närmare SM guld för modo!
Öppnade min sista födelsedagspresent igår och det gav mig ett lyckligt leende på mina läppar som jag fortfarande har kvar. I julas när vi var nere i Övik så var vi och hälsade på Marie's sons flickväns mamma (hahha komplicerat). Hon håller på att göra smycken och såklart var jag och checkade lite. Hittade då en ring som jag blev helt kär i! En liten silver svart uggla och gissa vad som låg i paketet jag fick från Marie igår?! Jo den ringen!!! Är helt såld i den, kär, ja allt man kan säga!
Som alla vet så är webbilder inte världens bästa men man tager det bästa man har!
Ikväll blir det att spendera kvällen hos Therese med några härliga brudar! Tjejmiddag på G.
Men först måste jag ta tag lite i pluggningen...
Ha en bra lördag allihopa!
PEACE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!