13 mars

Allmänt | 2011-03-13 | 19:55:46 Kommentera här! » 1 st

Verkar som det bara varit för mig som blogg strulat dom senaste dagarna..
Hade match i skellefteå igår så det blev en dryg bussresa både dit och hem. Vinst blev det, 8-1, och för min del blev det även en stukad fot.. Vet inte vad det är med skellefteå men förra gången vi hade bortamatch där, vad tror ni hände efter 8minuter? Jo jag stukade foten! Ska i alla fall försöka få tag på nå fotskydd (stukar den ganska lätt).
Farmor, farfar, Marie och Kenny har åkt hem. Fick jättefina presenter! Dock ar gitarrfodralet för litet för min gitar så ska försöka hitta ett nytt.
Nu ska ja lägga mig i soffan med foten i vädret och kolla på solsidan!
PEACE

Kommentarer
Skrivet av: LIENE

Hoppas du får en skön kväll:)

2011-03-14 @ 19:41:40
Länk: http://lienes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!