Live to win

Allmänt | 2011-03-10 | 21:46:05 Kommentera här! » 2 st

Kom hem för en liten stund sen så har suttit och svarat på lite kommentarer! Blir så glad då ni kommenterar så fortsätt med det!
När jag kom hem till pappa så fick jag öppna ett litet paket och i var det en bok. Har läst baksidan och vet hur min kväll kommer att sluta! Det är Andreas Carlsson som skrivit den och handlar om vad alla hans låtar som han skrivit. Vad som ligger bakom det.
Var på stan idag med Linn och hittade inget. Eller jo jag gjorde de men känne mig så snål med pengarna nu.. Imorgon kommer farmor och farfar upp från uppsala och även Marie och Kenny, för att gratta mig, känner på mig att jag kommer få nå presentkort så avvaktar lite:]
Nä nu ska ja lägga mig i sängen och läsa!
PEACE

Kommentarer
Skrivet av: ella

Rösta på olika slags ögonbryn på min blogg!

Tack för hjälpen!

2011-03-10 @ 22:22:51
Länk: http://typenkelt.blogg.se/
Skrivet av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-10 @ 23:38:36
Länk: http://ladyumbrella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!