Musikhistoria

Allmänt | 2011-03-01 | 12:00:37 Kommentera här! » 0 st

Hej hopp!

Sitter nu i skolan och pluggar musik historia för fullt! (?) Hah, resten av klassen sitter just nu och gör ett prov men pga att jag varit i sjuk i nästan 3 veckors tid så ska jag göra det på fredag istället.

Förutom att plugga sitter jag och tränar på låtarna jag ska sjunga på lunchen på fredag. Forever young och Welcome to my life ska jag köra. Hoppas bara rösten håller på den första...

Snart dags för spanska men efter det är det gym för oss tjejer på idrotten! Känns faktiskt ganska taggat.
Blir att åka hem sen för mera plugg och träning. Måste också leta efter mina benskydd och målvaktshandskar.. Första fotbollsträningen med nya laget imorgon. Har haft uppehåll från fotbollen pga att jag inte haft något lag men imorgon ska jag fara och träna med Röbäcks f17. Känns riktigt skojjsigt!

Nä ska dra nu!
Hare bäst!
PEACE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!