svar till frågestund!

Allmänt | 2011-03-11 | 11:29:15 Kommentera här! » 2 st

Hur gammal är du?
svar: 16

Hur lång är du?
svar: 175cm

Är du nöjd med dig själv?
svar: Inte 100%

Har du kille?
svar: nej

Är du oskuld?
svar: nej

Kan inte du lägga in ett klipp när du sjunger?
svar: Visst kan jag de

Vill du ha barn?
svar: När jag blir äldre ja

Om du inte är oskuld, vem tog den?!
svar: Tänker inte skriva ut namn.

Vad är dina planer med livet?
svar: Gå ut skolan, flytta, skaffa ett bra jobb och familj.

Vars vill du bo?
svar: Någonstans i södra sverige, eller utomlands

Lägenhet/villa?
svar: Lägenhet

Drömyrke?
svar: Inredningsarkitekt

Favoritresemål?
svar: Grekland

Planer för sommaren?
svar: Bröllop, fotboll, förhoppningsvis jobb, kompisar, sola, bada
Favoritmat?
svar: Pasta

Favoritfärg?
svar: Brun, blå

Hur ser din drömkille ut?
svar: Han ska vara snäll, omtänksam, glad, rolig, vara sig själv, gilla sport, sen ska han helst vara lång och brunhårig.

Skulle du kunna va lesbisk?
svar: Tror inte det.

Finns det någon/något du skulle offra livet för?
svar: Min familj och mina närmsta vänner.

Vad finns alltid i din väska?
svar: Mobil, plånbok, sprutor, dextrosol, tuggummi

Vilken är din favoritfärg på strumpor?
svar: svart

Är du nöjd med ditt namn, om inte vad vill du heta?
svar: Ja det är jag

Vad är ditt favoritämne i skolan?
svar: Musik, idrott, HK

Favoritfilm?
svar: Har många.. bla. Wild Child, A Cinderella Story,

Hur länge har du bloggat?
svar: På den här bloggen 1,5månad, annars är det snart 3år tror jag (maj)

Favoritband/ artist?
svar: Lyssnar mycket på Sister Hazel, Ron Pope,

Vart tycker du gränsen för otrohet går?
svar: Puss

Vad heter du i mellannamn?
svar: Maria

Vilka bloggar följer du?
svar: Ebba Zingmark

Natalie: Vem är jag för dig?
svar: Du är en av dom finaste vänner jag har! Älskar dig otroligt mycket! KAn prata med dig om allt, du är min storasyster! i sommar ses vi!!!


Där har ni svaren till frågestunden! Hoppas ni fick svar på de ni ville veta!
PEACE


Kommentarer
Skrivet av: Tommy

Sv: NJae, med mig är det sådär, känner mig kass i dag!

2011-03-11 @ 12:33:51
Länk: http://tommytott.blogg.se/
Skrivet av: clara♥

sv:gött oh höra!

2011-03-11 @ 14:00:57
Länk: http://claaraalaarsoon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!