20 november

Allmänt | 2011-11-20 | 14:49:06 Kommentera här! » 0 st

Tjollahopp!
Kom hem ifrån Vännäs för en förmiddag med innebandyspel!
Jag är tränare för byns flickor 02/03 och idag var det dags för sammadrag! Kan säga att jag är sjukt stolt över dom! 2riktigt bra matcher gjorde dom och vann båda! Första med 3-1 oh den andra med 6-2.
Just nu sitter jag och pratar med min lilla sötnos! Världens underbaraste kille med andra ord! Han får mig alltid på bättre humör! Ja... kan egentligen sitta och skriva tusen meninga om hur mycket jag gillar den här personen men de får bli en annan gång!
Ikväll blir det att ta det lugnt och kanske plugga lite smått... skola imorgon..
i hörs sen peeps!!
PEACE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!