27 november - 1:a advent!

Allmänt | 2011-11-27 | 10:34:05 Kommentera här! » 3 st

Godmorgon allihopen!
Blev inget bloggande igår för hade knappt tid att sitta vid datorn.
Mina småtjejer hade en träningsmatch hemma mot GUIF. Dom spelade riktigt bra men dock så förlorade dom med 7-10. Direkt efter slutsignalen så var det raka vägen in till stan för att kolla på min lillebror spela Newbody. Dom vann båda med 4-1 samt 15-1, så dom är vidare! Jag kollade bara på den första matchen för under den andra satt jag inne i stan på Waynes med min underbara vän ida och plugga fysik. Förstår faktiskt ganska mycket mer nu!! :D
Kvällen bestod utav en skrattande kväll med Emma, Sandra och Amanda.
Denna söndag består utav städning och julpyntnig! 1:a advent idag ju! Synd bara att det inte är någon snö..
Ska nog ta tag i det nu.. Huset är ganska stort om man ska städa/pynta själv..
Aja, ha en mysig advent folket!:)
KRAM!

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Grymt att du fattar nåt av fysiken!:D<3

2011-11-27 @ 15:26:25
Skrivet av: Carro

Men åå taaack!



Grymt snygg du är i håret!

2011-11-27 @ 19:22:12
Länk: http://carolineannamarie.blogg.se/
Skrivet av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

RE: jo tack altl är fint med mig, med dig? :)

2011-11-29 @ 14:01:13
Länk: http://malinsundin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!