T.G.I.F

Allmänt | 2011-11-25 | 18:25:48 Kommentera här! » 1 st

Japp, Thank God It's Friday!
Helgen har inte varit liiiite efterlängtad, äntligen vara hemma och ta det lugnt och inte känna sig lika stressad.
Skolan idag gick ganska snabbt(tur). Fick sluta lite tidigare från svenskan så kunde ta mig ner på stan innan bussen gick!
Kvällen kommer att bli en hockey fredag! MoDo-AIK!! Det blir vinst för MoDo ikväll också.
Morgondagen kommer att spenderas först nere på hallen då mina småtjejer har en träningsmatch mot GUIF, sedan blir det att åka ner på stan för att fika/plugga tillsammans med Ida! Kan man få lite hjälp med fysiken utav någon som förstår..
Har inga nya bilder så ja, slänger in lite bilder på mitt långa hår som jag saknar som bara den...
PEACE!

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Tro inte att jag förstår såå mycket mer av fysiken men, de blir nice!<3

2011-11-25 @ 20:35:05

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!