13 februari

10 dagar | 2012-02-13 | 16:16:16 Kommentera här! » 4 st

Har 2 saker att berätta för er idag, en bra och en dålig. Vi kan börja med den dåliga....
Vi hade Skol SM idag, mötte som sagt Celsiusskolan från Uppsala. Dock gick det inte så bra då vi förlorade med 6-2. Tyckte vi hängde med och spelade väldigt jämnt in i tredje period men där tappade vi lite i försvarsspelet och bollarna rullade in.
Menmen, från det tråkiga till det roliga!
Jag har som sagt Diabetes typ 1 och har haft det i 6 år. Jag har i nästan 3 års tid haft ett mycket högt värde (Hba1c) men idag när jag kom ut från sjukhusbesöket så hade jag ett leende på mina läppar som fortfarande sitter kvar! JAg har lyckas fått ner det, från 107 till 79! Är verkligen hur glad som helst, men har fortfarnande en bit kvar! Mitt mål är att komma till ett normalt värde, runt 50. Men ni skall se att snart är jag där!
När jag väl kom hem så hade jag ett paket på mitt rum från min älskade lillebror. Jag öppnade och i så låg detta:
(ni får ursäkta att bilden är spegelvänd)
En dag som började bra, var sådär efter lunch och sen komma hem till detta.. Kan bara säga att detta är den bästa dagen på länge!
Ikväll blir det träning, eftersom jag fick svettpoäng förra träningen så har jag ett viktigt uppdrag ,eller vad man nu skall kalla det, och hitta någon att ge den till!
HA de gött!
PEACE
Passar på att slänga in Dag 7 här också, En film jag sett många gånger utan att tröttna på!
Det finns många filmer som jag sett 1 miljon gånger och vill bara fortsätta att se den, men kan nämna 3  st..
Never back down
The notebook
The last song

Kommentarer
Skrivet av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

åh vad bra att du fått ner det :)



kram

2012-02-13 @ 17:29:14
Länk: http://juliahofsweden.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Tack för din kommentar på frågestunden, som tack har ni fått en länk på min blogg, titta så får ni se ;)

2012-02-13 @ 18:51:58
Länk: http://ssarass.blogg.se/
Skrivet av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D



Du hittar bloppisen på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-02-13 @ 22:07:51
Länk: http://vadfanskajagheta.se
Skrivet av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-02-14 @ 14:55:04
Länk: http://flizanlizan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!