19 februari

Allmänt | 2012-02-19 | 21:15:55 Kommentera här! » 0 st

Kvällen bestod utav hemmagjord pizza! Mycket gott, speciellt efter en dag som denna. Jag gjorde matchpremiär idag för migg nya lag, Dalen. Matchen gick inge bra för min del, sen tråkigt också då vi förlora när vi hade spelet. Menmen, dom hade en bra målvakt och hade turen med sig att få in mer mål.. Aja, bättre lycka nästa gång som man brukar säga.
Inte nog med förlusten, snön utanför har nog bestämt sig för att stanna, FÖR GOTT! Om jag kollar ut genom fönstret så är snön enda upp till glaset! Sedan när man är ute och går så får man kämpa sig genom den höga snön plus försöka hålla balansen att inte blåsa omkull! Nä nu tycker jag att sommaren kan komma, så ifall du ser detta sommaren, DU ÄR EFTERLÄNGTAD!

Nä, pluggning är överst på listan då 2 prov väntas denna vecka!
Men lite positivt kan vi ju se det.. Bara 2 veckor kvar tills sportlov!
PEACE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!