8 februari

Allmänt | 2012-02-08 | 08:47:08 Kommentera här! » 1 st

Ja, men denna morgon började ju bra..
Börja med att först halkar jag när jag ska till bussen, bussen var sedan smockfull och sen när jag väl kommer till skolan så ramlar jag av stolen.. Eller rättare sagt, Ida drog undan den och i andra sekunden så låg jag på golvet.
Det är nu bara att vänta och se vad som kommmer hända näst..
Idag är det bara en sån här tråkig dag.. Bara dryga lektioner, matte, engelska och fysik... Det positiva är väl att vi slutar 12.15!
På dagens schema är det träning och pluggning som gäller!
PEACE OUT
sedan ett stort grattis till min älskade kusin som fyll år idag! Grattis Isak!

Kommentarer
Skrivet av: Emilia

Hej!!!

Sista chansen o va med i min dagens blogg:)

Vore sååå kul om du ville det ;)

KRAM <3

http://emilialarsson.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-1.html#comment

2012-02-08 @ 14:42:10
Länk: http://emilialarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!