Dag 10 - Mina mål i framtiden

10 dagar | 2012-02-20 | 09:13:59 Kommentera här! » 0 st

Mitt största mål har alltid varit att bli arkitekt. Efter jag tagit studenten så vill jag först ta ett sabbats år men sedan försöka ta mig in på arkitekthögskolan. Nummer ett är att komma in i Köpenhamn men skall även söka i Göteborg, Stockholm samt England. Sedan eftersom musik alltid varit ett stort intresse så skulle jag vilja jobba med det på sidan om/tjäna på min musik.
Ett annat mål är såklart att hitta en pojke som gör mig glad. Som får mig att känna att jag är den enda tjejen i hela världen. Vill gifta mig och sedan ''skaffa'' familj eller hur man skall uttrycka det. Jag skulle helst vilja ha 3 barn, 2 pojkar och 1 flicka där flickan är yngst. Sedan skulle jag även vilja döpa henne till Elvira. Har alltid tyck om det namnet och sedan fick jag även veta att det är ett släktnamn!
Ja, det är väl så jag har sett/drömt om att det skall se ut. Men man vet ju som sagt inte vad som kommer att hända, är bara 17 år;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!