Dag 6 - beskriv vad kärlek är för dig

10 dagar | 2012-02-12 | 19:52:20 Kommentera här! » 3 st

Okej detta kommer nog vara bland det svåraste jag kommer att beskriva i mitt liv, kommer säkert låta ''töntig'' menmen let's give it a try!
Kärlek för mig är att få den där speciella känslan när du är i närheten av någon du tycker om. När du får dom där fjärilarna i magen bara utav att kolla på honom/henne och hur dina knän blir svaga när du hör han/hon prata. Men jag tror inte att äkta kärlek kan existera utan lycka och vänskap. När du är kär och får din kärlek besvarad så är du den lyckligaste personen på jorden. Livet kan inte bli bättre, visst det kan gå snett eller så får du den inte besvarad men nu fokuserar vi på det positiva! För att det skall hålla länge så tror jag att en bra vänskap är grunden. Finns dock många som inte vågar ta steget pga att dem är rädda för att förstöra vänskapen, faktiskt lite tråkigt...
Ja vad mer ska jag skriva... Att vara kär och få kärleken besvarad är bland det bästa som finns. Dock är jag själv rädd för kärleken. I början är det bra men när man tar ''steget in'' i relationsstadiet så blir jag lite smått rädd.. Aja, baa för att vi är inne på detta spår så kan jag väl skriva det.. Jag tror jag är kär.

Kommentarer
Skrivet av: Emelie- Modell med tre egna företag

Mest jobbat med mina företag.



Vad tycker du om min partyoutfit som jag hade igår? :)



Kolla in imorgon och var med och tävla om en kjol från min webbshop www.emelieraey.se :)

2012-02-12 @ 21:14:45
Länk: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Skrivet av: Miss Sunshine

Sv: Tack detsamma! Allt bra tack, själv då? :)



Superfin blogg :D

2012-02-13 @ 11:00:13
Länk: http://xmisssunshine.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Hej! Kolla gärna in min bloppis, massa billiga kläder är till salu! :D Hoppas du får en bra dag :)

2012-02-13 @ 12:08:04
Länk: http://apparelbloppis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!