22 januari

Allmänt | 2012-01-22 | 13:48:34 Kommentera här! » 0 st

Sara for för drygt en timme sen och vi har haft det mycket trevligt!
Kollade på Gladiatorerna och insåg att  min gamla idrottsledare på en idrottsskola jag gick på vann, Zaida, va kul! Blev även att sätta sig och kolla på Titanic, så med en massa snack så var vi inte i säng förrän vid 4...
När vi väl vaknade så lyxade vi till det och gjorde scones! Gott var det!
Nu håller jag på att städa undan lite samt packa väskan. Imorgon kl 9 ska jag vara på sjukhuset för inskrivning och blir inlagd en vecka. En väska är klar och den är FULL med böcker.. Kan ju inte hamna efter i plugget..
Aja, men vi får väl höras senare ifall jag har något intressant att skriva!
PEACE!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!