tidsfördrift

Allmänt | 2012-01-22 | 13:21:06 Kommentera här! » 0 st

VAD HETER DU: Josefine Brohlin Ljung
KALLAS FÖR: BL
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit med Sara, städat, lagat mat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Städa, packa, plugga
VAD VILL DU HELST HA NU: Värme
VAR ÄR DU NU: Hemma i gamla goa Täfte
SAKNAR DU NÅGON NU: Pappa, morfar♥
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Någon dag efter julafton
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ja nästa helg vet jag inte ifall jag tillbringar den i en sjukhussäng eller om jag är hemma, så får se!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vit och svart

LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Yesbox!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Sara
VAD PRATADE NI OM: Allmänt
ÄR DU BLYG: Ibland, ibland inte
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 9
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Tröjan du hatar
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Yepp

HAR DU GLASÖGON: Ja
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Finns mycket..
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Tough Love
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Susanne: <3
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå? elle Hej det är josefine?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Innebandy, sjunga, skriva
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU: Sjunga

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!