1 mars

Allmänt | 2012-03-01 | 11:52:28 Kommentera här! » 1 st

Grattis Justin Bieber!!!!
nä usch, nu ska vi inte skriva om den bävern...
Nu är det snart dags för lunch och efter det väntar fysikprov.. Får väl bara hoppas att jag har turen vid min sida och skriver bra, men vi ser ju!
Förutom att det är en ny månad och nya tag så är det endast 1 dag kvar tills vi får sportlov! Vi här uppe kanske är lite efter då resten av landet redan haft eller har lov just nu, men själv tycker jag att det är bra att ha denna vecka! Slipper fylla år på skolan;) hah
Ikväll blir det at gå på SH'BAM och CXWORK för att sedan sova få en god natts sömn!
Hoppas ni har en bra torsdag och att det blir en bra start för er på mars månad!
PEACE OUT!

Kommentarer
Skrivet av: Chibiusa

Jag tycker du borde läsa denna blog:



annaellinor.devote.se

2012-03-01 @ 19:12:52
Länk: http://ravenlindberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!