5 mars

Allmänt | 2012-03-05 | 12:06:51 Kommentera här! » 0 st

Ursäkten till att inläggen inte kommit upp är att jag varit upptagen i helgen. Var hos mormor fram till igår och drog sedan vidare till Therese. Men lär bli en massa inlägg i veckan då det är sportlov och jag kommer inte göra annat än att bara vara hemma och ta det lugnt!
När man var liten så var ju födelsedagar och julafton de bästa dagarna på året och man kunde allt annat än att just sova dagen innan. Nu nä man sitter här och har samma känsla inför sin födelsedag börjar man undra om man någon gång kommer att komma ifrån barnkänslan..
Jag fyller 17 på onsdag och egentligen så är det inget speciellt med den åldern, du blir 1 år närmre 18 men det är allt. Ändå så ligger jag nästan lite förväntasfull inför den dagen. Fast å andra sidan, vem gillar inte att fylla år?
Solen skiner jättefint idag och får lite ångest att jag sitter inne... Det är dagar som denna man verkligen önskar att man ägde en skoter, men icket! Får se om man kanske tar sig en liten promenad runt byn eller något!
Ett långt inlägg utan bild men sånt som kommer ibland! ;)
PEACE OUT

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!