7 mars - Happy Birthday to me!

Allmänt | 2012-03-07 | 11:59:43 Kommentera här! » 2 st

Hurra hurra hurra!
Min dag är äntligen här, 17 bast, bara 1 år kvar till 18!! Inte länge..
Blev grattad av min underbara pappa på morgonen, min lillebror sov (fick grattis utav han sen). Just nu sitter jag själv men Ida kommer runt 2.
Blir att tilbringa dagen med henne och sedan bli bjuden på middag inne i stan. Hennes present till mig, kommer bli så mysigt så!
Hoppas ni alla får en toppen dag, för det kommer jag absolut att ha!
PEACE!

Kommentarer
Skrivet av: Malin Heed

Grattis på din stora dag!! :D

2012-03-07 @ 12:27:10
Länk: http://moooolin.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

Hej! Vill du ha 50 foton framkallade gratis? I så fall kan jag skicka en inbjudan till dig via Photobox. Om det låter intressant kan du kolla in mitt senaste inlägg för mer info. :-)



Btw, Grattis i efterskott!!

2012-03-28 @ 23:37:45
Länk: http://jenniferl.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!