innebandy, check!

Allmänt | 2012-03-28 | 20:48:53 Kommentera här! » 0 st

Då var det färdigtränat för den här dagen och nu väntas en busstur in till stan och sedan hem.
Är lite drygt då man har sammanlagt mer än 1h bussresa till träningen men det är värt det!
När man väl kommer hem blir det direkt in i duschen för att sedan dejta sängen hela natten! Sovmorgon imorgon så börjar inte förrän 9.50. Dock måste jag ta med mig alla matchkläder och de i och med att det är samling 17.30 i Sävar och jag slutar kl 4.. Så blir att sitta i Sävar innan samlingen i några minuter, inte för att det är något problem men ja.
Skit snygga och helt stabila bilder(...) menmen, de bjuder jag på för den här gången!
PEACE

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!