Vänta nu... vad hände?

Allmänt | 2012-03-30 | 15:06:16 Kommentera här! » 0 st

Så vaknar man upp och vill bara brista ut i tårar! Varför undrar ni säkert, Jo! Det har nämligen börjat snöa igen och ska tydligen göra det hela helgen... FML! Dock blev jag på bättre humör då jag hade fått världens finaste sms utav Natalie. Gosch vad jag saknar den bruden!
Nu är det dags för sista lektionen innan det äntligen är helg. Matematik på schemat och repetition inför måndagens prov. Var på stan under hålet i hopp om att hitta några snygga skor, slutade med att jag hittade en jacka. Ska egentligen på stan sen efter skolan med Therese men vågade inte lämna den eftersom det var den sista som var kvar. (Jag får lägga ut en bild sen)
PEACE!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!